Alle goeds voor 2017

Freek de Kruijf-2
Beste lezers van deze e-maillijst,

Het nieuw jaar 2017 is net begonnen, daarom via deze weg een goed en gezond
nieuw jaar toegewenst.

Dat KDE op een mooie manier in het Nederlands beschikbaar mag zijn is mijn
wens.

--
vr.gr.

coördinator/vertaler van KDE
Freek de Kruijf

Re: Alle goeds voor 2017

Jaap Woldringh-2
Op 01-01-17 om 15:07 schreef Freek de Kruijf:
> [...]
> nieuw jaar toegewenst.
>
> Dat KDE op een mooie manier in het Nederlands beschikbaar mag zijn is mijn

Ook mijn beste wensen voor het nieuwe jaar.

Groeten van Jaap Woldringh

Re: Alle goeds voor 2017

Hannie Dumoleyn
> [...]
> nieuw jaar toegewenst.
>
> Dat KDE op een mooie manier in het Nederlands beschikbaar mag zijn is mijn

Hallo Freek en alle andere lezers,

Ook ik wens iedereen het allerbeste voor het nieuwe jaar, en dat
iedereen maar veel vertaalplezier mag beleven. De KDE-gui ziet er altijd
heel goed uit. Houden zo!

Groeten,

Hannie