Ass: Electricitat digital al GCompris [ajuda]

Ass: Electricitat digital al GCompris [ajuda]

Orestes Mas-2

Per branca de coneixement això em deu tocar a mi. Procuraré fer-hi una ullada, però ara estic enmig dels examens i fins d'aquí a un parell de setmanes aniré escàs de temps. Si algú altre es vol avançar, endavant.

Cordialment,

Orestes Mas

(Enviat des d'un dispositiu mòbil)

Re: Ass: Electricitat digital al GCompris [ajuda]

Orestes Mas-2
On 16/01/18 01:17, Orestes Mas wrote:

[...]

Toni, no sé trobar on és el fitxer .PO amb la traducció. En teoria el GCompris és a extragear-edu, però allí no hi veig res de activities/digital_electronics...

Pots aclarir-m'ho si et plau?

Orestes.

Re: Ass: Electricitat digital al GCompris [ajuda]

Antoni Bella Pérez-2
El dimarts, 16 de gener de 2018, a les 1:58:01 CET, Orestes Mas va escriure:

> Toni, no sé trobar on és el fitxer .PO amb la traducció. En teoria el
> GCompris és a extragear-edu, però allí no hi veig res de
> [...]

  Hola Orestes,

https://websvn.kde.org/trunk/l10n-kf5/ca/messages/extragear-edu/
gcompris_qt.po?view=log

#: activities/digital_electricity/ActivityInfo.qml:27
msgctxt "ActivityInfo|"
msgid "Digital Electricity"

  En el codi s'anomena d'aquesta altra manera...

  Toni