Cine mai este traducător activ?

Florin Catalin RUSSEN
Salutare,

Long time no see, busy life.
Cîți traducători mai sînt activi pe lista asta?

Numai bine,
Cătălin

RE: Cine mai este traducător activ?

Laurentiu Buzdugan
Salut,

Eu mai sunt abonat la listă, dar n-am mai tradus de ani de zile... Busy life...

Numai bine,
Laurențiu Buzdugan

Cîți traducători mai sînt activi pe lista asta?

Numai bine,
Cătălin

Re: Cine mai este traducător activ?

Viorel-Cătălin Răpițeanu
Salutare,

Recent am făcut câteva recenzii, dar de tradus nu am mai făcut nimic efectiv în ultima perioadă.

-Cătălin R.

Eu mai sunt abonat la listă, dar n-am mai tradus de ani de zile... Busy life...

Numai bine,
Laurențiu Buzdugan

Re: Cine mai este traducător activ?

Horia PELLE
Bună ziua,

Nu vă cunosc, dar cred că mă pot numi un traducător activ, deoarece am
tradus recent GCompris (fișier .PO de 408 KB).
Dvs., cine sunteți?

Horia Pelle

Cîți traducători mai sînt activi pe lista asta?

Numai bine,
Cătălin

Re: Cine mai este traducător activ?

Ovidiu-Florin Bogdan

Eu mai traduc în nopțile târzii (albe). Dar nu sunt foarte dese...

Pe 23 aug. 2016 17:28, "Horia PELLE" <[hidden email]> a scris:
[...]

-----Original Message----- From: Florin Catalin RUSSEN

Cătălin

Re: Cine mai este traducător activ?

cn tr
Salut,

Eu tocmai m-am abonat la listă. Am început să traduc. Nu chiar am foarte mult timp la dispoziție, dar seara mai traduc câte puțin.

Andrei

[...]

Bun venit, Andrei. Mulțumim de efort, și spor la treabă.

Pe 25 aug. 2016 23:51, "cn tr" <[hidden email]> a scris: