Com afegir suport per al valencià a les Qt

Com afegir suport per al valencià a les Qt

Antoni Bella Pérez-2
  Hola llista,

  Primer de tot no us esteu de fer CC a una altra llista a on pugui resultar
d'interès.

  He fet una cerca de «catalan» al repositori de les Qt al GitHub amb aquest
resultat:

https://github.com/qt/qtbase/search?utf8=%E2%9C%93&q=catalan

  Segons veig hauríem de seguir aquest commit:

Re-generate QLocale data from CLDR v29
https://github.com/qt/qtbase/commit/eb26f2b19babf8cdf2fb53da0cdbca09e85b2b65

i emprar l'eina web d'aquest projecte per a fer-ho realitat:

http://cldr.unicode.org/index#TOC-Useful-Links

  La pregunta és. Miro de fer-ho o hi ha algú altre més interessat?

  S'accepten suggeriments. I sobretot que m'indiqueu una llista de correu a on
es corregeixi qualsevulla cosa que no sigui correcta.

  Atentament
  Toni

Re: Com afegir suport per al valencià a les Qt

Joan Montané

El dia 17 de març de 2017 a les 20:52, Antoni Bella Pérez <[hidden email]> ha escrit:
  Hola llista,

  La pregunta és. Miro de fer-ho o hi ha algú altre més interessat?

  S'accepten suggeriments. I sobretot que m'indiqueu una llista de correu a on
es corregeixi qualsevulla cosa que no sigui correcta.

Hola Toni,

Fa temps que es va intentar, però les Qt només permetien definir locales "clàssics" (llengua_estat), sembla que ara també permetin definir el camp "Script", però el que ens cal per al valencià és el camp "variant" del BCP 47.

https://tools.ietf.org/html/bcp47

Si les Qt ja permeten el camp variant, endavant, però sospito que no és el cas :_(

Salut!
Joan Montané

Joan Montané

Re: Com afegir suport per al valencià a les Qt

Antoni Bella Pérez-2

  Atès que se sincronitzen amb el resultat d'una eina web, ho estudiaré.

  De moment ja he vist el pplapao per un lloc de «referència» -era una web punt com-.

  Cal llegir documents.

  Atentament
  Toni

On dv., març 17, 2017 at 21:54, Joan Montané