Error a plasma_applet_org.kde.plasma.battery.po

Error a plasma_applet_org.kde.plasma.battery.po

Albert Astals Cid-3
#: package/contents/ui/PopupDialog.qml:72
#, kde-format
msgid "Display Brightness"
msgstr "Mostra la brillantor"

Hauria de ser alguna cosa tipus "Brillantor de la pantalla" o no se si
utilitzem una altra paraula per Display.

Voleu que ho arregli jo o algú que ho tingui més fresc?

Salut,
  Albert

Salut,
  Albert

Re: Error a plasma_applet_org.kde.plasma.battery.po

Albert Astals Cid-3
El dimecres, 19 de juliol de 2017, a les 23:37:36 CEST, Josep Ma. Ferrer va
escriure:
> Demà ho esmeno. Si tens ganes i temps, i ho vols fer tu, endavant.

Tot teu :)

Salut,
  Albert

> Salutacions,

Re: Error a plasma_applet_org.kde.plasma.battery.po

Josep Ma. Ferrer-2
Fet!

El dia 19 de juliol de 2017 a les 23:46, Albert Astals Cid <[hidden email]> ha escrit: