KTurbeling a Android

Antoni Bella Pérez-2

  Hola gent,

  Tot anant cap al cinema, veig que aquesta app està en català. Felicitats!

Re: KTurbeling a Android

Orestes Mas-2
El 15/12/17 a les 16:54, Antoni Bella Pérez ha escrit:

  Hola gent,

  Tot anant cap al cinema, veig que aquesta app està en català. Felicitats!

Amb la veu dels meus fills i amics seus!

Va ser una sessió de gravació realment divertida :-)
--
Cordialment,

Orestes Mas

Re: KTurbeling a Android

Aleix Pol Gonzalez-2

> [...]
>
> Sent from Yahoo Mail on Android
>
> Amb la veu dels meus fills i amics seus!
>
> Va ser una sessió de gravació realment divertida :-)

<3