[Off-topic] Xerrades al Dia de la Llibertat del Programari

[Off-topic] Xerrades al Dia de la Llibertat del Programari

Rafael Carreras-2
Bon dia nois.

Com deveu saber, el proper dissabte 16 de setembre celebrem el Dia de la Llibertat del Programari a Nou Barris, Barcelona. Us escric perquè sou uns ponents habituals històricament i fins i tot l'equip del local m'han recordat que hauríeu de venir a presentar alguna cosa.
Si hi teniu res, si us plau, digueu-m'ho que estarem encantats de tenir-vos de nou.

Salut!

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 028805F8
http://rcarreras.caliu.cat