Re: Fwd: De resultaten van uw e-mail opdrachten

Re: Fwd: De resultaten van uw e-mail opdrachten

Jaap Woldringh-2

Op 06-02-18 om 16:59 schreef Jaap Woldringh:
[...]

Mijn voorspelling, berustend op eerdere ervaringen, is niet uitgekomen! Ik heb mijn eigen bericht aan de lijst goed ontvangen. Jippie!

Groeten aan de lijst :), En iedereen op deze lijst: welkom. Mag ik wel zeggen als oudgediende:

Ik ben al een hele tijd vertaler hier, van wiskundige, sterrenkundige en wat dies meer zij programma's, vooral van kdeedu.

Jaap Woldringh

Re: Fwd: De resultaten van uw e-mail opdrachten

Hannie Dumoleyn
Hallo KDE-vrienden,
Er is inderdaad weinig verkeer op deze lijst, maar nu ik weer iets ontvang wil ik even laten weten dat ik er ook nog ben, zij het niet actief.
Het meeste werk bij KDE (en ook bij Ubuntu) is gedaan, het is nu alleen een kwestie van bijhouden. Ik ben wel actief bij Gnome en ubuntu/gnome docs en ook probeer ik Ubuntu Manual weer nieuw leven in te blazen.
Als er hier bij KDE nog vertaalwerk te doen is bied ik me aan.
Groet,
Hannie

Op 06-02-18 om 18:07 schreef Hannie Dumoleyn:

> [...]
> te blazen.
> Als er hier bij KDE nog vertaalwerk te doen is bied ik me aan.

Ha Hannie,

Leuk om weer eens wat van je te horen!

Volgens mij ben je actief genoeg...

Groeten van Jaap