Recenzenți KDE

Viorel-Cătălin Răpițeanu
Salutare,

Poate să-mi spună și mie cineva dacă mai este vreun recenzent activ?
Aș dori să încarc niște traduceri, dar nu știu cui ar trebui să mă adresez.

Cu respect,
Viorel-Cătălin Răpițeanu

Re: Recenzenți KDE

meriuta cornel
Trimite traducerile lui Sergiu Bivol [hidden email]
On 8 Sep 2015 19:53, "Viorel-Cătălin Răpițeanu" <[hidden email]>
wrote:

> [...]
>
> Poate să-mi spună și mie cineva dacă mai este vreun recenzent activ?
> Aș dori să încarc niște traduceri, dar nu știu cui ar trebui să mă adresez.

Re: Recenzenți KDE

Viorel-Cătălin Răpițeanu-2
Văzând inactivitatea recentă de pe mailing list, nu știam cine se mai ocupă
de acest lucru.
Mulțumesc pentru lămurire.

- Viorel-Cătălin Răpițeanu

În data de 8 septembrie 2015, 20:59, meriuta cornel <[hidden email]
> a scris:

> Trimite traducerile lui Sergiu Bivol [hidden email]
> On 8 Sep 2015 19:53, "Viorel-Cătălin Răpițeanu" <
> [hidden email]>

> adresez.

Re: Recenzenți KDE

Ovidiu-Florin Bogdan
Trimite te rog traducerile la listă, nu la o singură persoană.

Te rog nu fă o pâlnie la fluiditatea traducerilor.

*Ovidiu-Florin Bogdan*
GeekAliens.com[1]
Kubuntu Romania Representative[2]

--------
[1] http://ovidiu.geekaliens.com
[2] http://kubuntu.org

Fwd: Recenzenți KDE

Viorel-Cătălin Răpițeanu
Am atașat traducerile acestui mesaj.

În data de 8 septembrie 2015, 22:20, Ovidiu-Florin BOGDAN <
[hidden email]> a scris: