Suggeriment de correcció

David2
Hola,

Quan es vol buidar el contingut del porta-retalls, el Plasma 5 diu el següent:

"Esteu segur que voleu suprimir tot l'historial del porta-retalls?

No tornis a preguntar"

Hauria de dir: "No ho tornis a preguntar."

Moltes gràcies per l'atenció i la feina que feu!

David

Re: Suggeriment de correcció

Antoni Bella Pérez-2

  Hola,

  Rebut i hi estic d'acord ;-)

  Atentament
  Toni

On dv., maig 12, 2017 at 15:53, David2
[...]

Re: Re: Suggeriment de correcció

Josep Ma. Ferrer-2
El Divendres 12 Maig 2017, a les 18:29:35, Antoni Bella Pérez va escriure:
>   Hola,
>   Rebut i hi estic d'acord ;-)

+1

> [...]
>
> No tornis a preguntar"
>
> Hauria de dir: "No ho tornis a preguntar."
>
> Moltes gràcies per l'atenció i la feina que feu!

Ja ho estic corregint als missatges de l'IGU. N'hi ha uns quants...

Gràcies per avisar.

Josep Ma.

Re: Re: Re: Suggeriment de correcció

Josep Ma. Ferrer-2
El Dissabte 13 Maig 2017, a les 10:17:52, vau escriure:

> El Divendres 12 Maig 2017, a les 18:29:35, Antoni Bella Pérez va escriure:
>
> +1

> Ja ho estic corregint als missatges de l'IGU. N'hi ha uns quants...

I també la documentació, que n'hi ha pocs.

> Gràcies per avisar.
>
> Josep Ma.

Re: Re: Re: Suggeriment de correcció

Antoni Bella Pérez-2

  Hola,

  Ja he realitzat el manteniment sobre la documentació.

  Toni

On ds., maig 13, 2017 at 10:35, Josep Ma. Ferrer