Traducere actualizată la GCompris

Viorel-Cătălin Răpițeanu
Salutare,

Am actualizat un pic traducerile pentru GCompris. Puteți găsi fișierul la
adresa următoare:
https://drive.google.com/file/d/0B84qTYLQoOLNRkVqbWRHYkdvcXc/view?usp=sharing

Pentru a nu rata lansarea, voi urca fișierul automat în 2 zile dacă nu va
există nici un review.

Cu respect,
Cătălin

Re: Traducere actualizată la GCompris

Horia PELLE
Mulțumesc, Cătălin, am să-l parcurg azi.
O zi faină!

Horia

Re: Traducere actualizată la GCompris

Horia PELLE
Bună, Cătălin.

Am putea vorbi un minut la telefon, pe tema traducerii GCompris?
Dacă îmi lași un număr de telefon, te voi suna eu atunci când îmi spui tu
că poți, iar dacă preferi să mă suni tu, o poți face la 0770 112 044.
Mulțumesc!

> [...]

> Pentru a nu rata lansarea, voi urca fișierul automat în 2 zile dacă nu va

Bună, am mai tradus din fișierul online gcompris_qt.po , pus de tine
alaltăieri. Din 300 de linii netraduse, acum are 123 netraduse. Dacă aș mai
avea la dispoziție și ziua de mâine, cred că l-aș termina. L-am pus online
aici: https://drive.google.com/open?id=0B6xWDs0raGrCbHpZYml5Z3E4ZlU