Website

toma (Bugzilla)
Hoi,

Iemand heeft de website zodanig aangepast dat hij kapot is. Ik zal de site nu verplaatsen naar officiele KDE infrastructuur (tot nu toe draaide het bij KovoKs). Daarbij zal het thema veranderen in het stock KDE thema. Daarnaast zullen we de toegang even beperken tot KDE sysadmins, wie toegang wil hebben kan dan even een sysadmin bugreport indienen.

Graag mij even cc'en als er bezwaren zijn tegen het bovenstaande.

groetjes,

Tom Albers
KDE Sysadmin