Website verhuizing afgerond.

toma (Bugzilla)
Beste lijst,

Het sysadmin team heeft zojuist de verhuizing van de site afgerond. We hebben de site ge-upgrade naar Drupal 7 en het Neverland-thema aangezet.

Ik hoop dat alles in orde en naar wens is. Voor degene die toegang nodig hebben voor het plaatsen van de berichten, laat het even weten via het sysadmin bugreport formulier (https://bugs.kde.org/enter_sysadmin_request.cgi) en geef daarbij aan welke rechten je nodig hebt.

Graag blijf ik in de cc bij antwoorden.

Tom Albers
KDE Sysadmin

Re: Website verhuizing afgerond.

Freek de Kruijf
Op zondag 4 november 2012 17:29:13 schreef Tom Albers:

> [...]
>
> Ik hoop dat alles in orde en naar wens is. Voor degene die toegang nodig
> hebben voor het plaatsen van de berichten, laat het even weten via het

Bedankt Tom, maar ik zie dat de inhoud wel wat bijgewerkt kan worden. Iemand
die dat op zich wil nemen?

--
vr.gr.

Freek de Kruijf

Re: Website verhuizing afgerond.

Bugzilla from hannie@kde.nl
De nieuwe site lijkt in de verste verte niet op de vorige. Wat is er
gebeurd met de fraaie menustructuur bovenin? Vereenvoudiging ok, maar
gebruikersgemak is toch wel fijn. Ik mis nog vele pagina's met
informatie zoals "Doe mee!" Als ik klik op Wie zijn wij? zie ik wel een
sectie "Is het moeilijk om mee te doen?" maar daar is geen link naar de
pagina "Doe mee!". Ook mis ik de woordenlijst, uitleg voor nieuwe
vertalers enz.
Groeten,
Hannie

Op 04-11-12 17:29, Tom Albers schreef:

> [...]
>
> Ik hoop dat alles in orde en naar wens is. Voor degene die toegang nodig hebben voor het plaatsen van de berichten, laat het even weten via het sysadmin bugreport formulier (https://bugs.kde.org/enter_sysadmin_request.cgi) en geef daarbij aan welke rechten je nodig hebt.

Bart Otten
Helemaal begrepen heb ik de (in mijn ogen) terugstap naar Drupal niet vanuit kde-www gezien. Heb een tijdje meegewerkt aan het nieuwe design van Neverland maar dat is volgens mij weer compleet overboord gegooid. Welja, so be it.

@Hannie: let's do this once again. Grote voordeel is dat deze versie 'grootschaliger' bijgehouden wordt op code-gebied dus dat die niet constant breekt :)